I'm afraid.



我的爱 是说停不能停
已经浓得不能说是曾经
也可说成我是错的
还未曾变成真的
也没谈到多少你需要的爱
我不再 去执着我是谁
我是我在夜里掉的眼泪
也可说我看不开的
为你我能做的
竟还没让你相信是爱情
左右你我

I wept silently in my heart that moment i saw your bro wed his bride
How much i wish that you can be here to witness this joyous occasion.
How it can never be.

I feel..i can believe in love once more.